hiphop, kreativitet och josse

reklamfilm om skolan. en snubbe i parallellklassen som jag aldrig pratat med gör den tillsammans med dramaläraren som jag aldrig pratat med. de tyckte att jag skulle måla graffiti. roligt att bli tillfrågad, men jag ställer mig själv frågan: hur hiphop kan man vara utan att veta om det själv?

(förvisso har jag beskrivit min klädstil här som hiphopisch, men det handlar mer om att jag lyssnar på den musiken än att jag klär mig i asstora brallor)

annars är jag inne i ett kreativt flow. jag vill aldrig gå hem från sysalen utan passa på att göra en massa medans jag har skaparglädjen hos mig.

jag pratade med josse igår. hon gjorde mig så glad. så glad. vi pratade om den där våren. den där våren när vi kom på att vi var bäst.
reklamfilm om skolan. en snubbe i parallellklassen som jag aldrig pratat med gör den tillsammans med dramaläraren som jag aldrig pratat med. de tyckte att jag skulle måla graffiti. roligt att bli tillfrågad, men jag ställer mig själv frågan: hur hiphop kan man vara utan att veta om det själv?

(förvisso har jag beskrivit min klädstil här som hiphopisch, men det handlar mer om att jag lyssnar på den musiken än att jag klär mig i asstora brallor)

annars är jag inne i ett kreativt flow. jag vill aldrig gå hem från sysalen utan passa på att göra en massa medans jag har skaparglädjen hos mig.

jag pratade med josse igår. hon gjorde mig så glad. så glad. vi pratade om den där våren. den där våren när vi kom på att vi var bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback