klappa mig på ryggen!

idag är jag olycklig.

inte över dig. för det spelar ändå ingen roll. det är ju ändå inget som kan förändras.

nej, idag är jag olycklig.

olycklig för att csn vägrar ge mig pengar. alltså kommer jag vara i norrland och helt fastbunden vid mitt hem. helt galet. jag har inte ens råd att köpa champagne till nyårsafton. jävla skit.

idag är jag olyklig.

inte över dig. jag har gråtit tillräckligt. och gråten gör mig inget gott.

nej, idag är jag olycklig för att min katt gick upp tidigt i morse. och skrek. skrek helt hjärtskärande. skrek så att det gjorde ont i hela kroppen. och hon vägrade sluta. så jag sov fem timmar. och inte ens åtta är tillräckligt för mig.

jag tror att jag behöver bli lite klappad på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback