lördagkväll på landet

så har man äntligen börjat städa. jag har stått med armarma dränkta i diskvattnet och ändå känt att det var roligt (missy elliott var med). helt tokigt och helt fantastiskt. känner dock fortfarande att hjärtat slår alldeles för fort och att jag blir helt tokigt frustrerad av småsaker. dessutom finns det inget sätt att få det ur sig. förutom att diska och skrubba.

för övrigt har det varit massor med människor som hört av sig och sagt fina, underbara saker till mig. vissa på uppmaning. andra för att de bara känt för det och vissa utan att ens veta om det. jag är er evigt tacksamma.

jag är fortfarande rädd för att bli helt frireligiös här ute bland bibelstuderande och gospelsjungande kids. fast jag känner mig allt mer trygg i min egen värld så jag ska nog i vanlig ordning sluta oroa mig så vansinnigt. och dessutom är det jag själv som väljer vad jag vill göra.

jehovas är aningens påflugna tillsammans med en telefonförsäljare tillsammans med en snubbe på lunar som försökte få till det tillsammans med en annan snubbe på helgon som erbjöd sex. ta det lite chill tack. och där kom hiphop-attityden fram som ska göra mig till graffiti-drottningen i skolans reklamfilm.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback