luciamorgon

det måste vara första gången på flera år som jag varit i kyrkan och tittat på luciatåg för att sen äta lussebulle och pepparkaka. märklig känsla. men ganska så underbart. barndom och vuxentid flyter samman, lite som mineralvattnet med smultronsmak som jag drack igår.

annars är det inte så mycket nytt under stjärnhimlen. det börjar dra ihop sig för hemfärd och det börjar dra ihop sig till den där öppna scen-kvällen jag lovade att hjälpa till och planera. jag har inte fixat något inför varken det ena eller det andra.

jag är fast i min längtan härifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh gumman. Vill också gå och se på luciatåg. Med dig! Och lyssna på vackra toner, se ditt vackra leende och dricka julmust!!!

2005-12-13 @ 13:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback