gah. glädje.

okej. jag ger upp. jag är inte alls så arg idag. det är alldeles för tråkigt att vara det. tänk om jag skulle bli påkörd på vägen hem och min sista känsla hade varit ilska. så beiget. eller hur det nu stavas.

idag drejade jag. och surade över att jag får alldeles för få mail. och sms. och kommentarer. och mänsklig kontakt. och kattkontakt.  sen ringde jo och berättade om sina fantastiska skor. hon var helt sjukt glad. och då blev jag också helt sjukt glad. de kanske ändå finns där ute någonstans. drömskorna. utan att man måste sälja sin själ till djävulen för att ha råd med dem.

det var mysigt att dricka kaffe med klassisen. hon hade med sig både kakor och munkar. det gjorde nog min dag att få äta munkar med rosa glasyr.

jag vet inte om jag borde ringa dig snart. ska det inte vara vi vill jag inte ha dina saker i min lägenhet. jag tycker inte om att sväva i ovisshet.  särskilt inte när jag är ensam. jag tänker och tänker och tänker och tänker. tills allt bara går runt och ingenting betyder allting. och allting betyder ingenting.

glädje. bara onsdag och torsdag kvar.

Kommentarer
Postat av: Robert "skellhell" Karlsson

Skicka sakerna!! att ha kvar sånt där e ju det fetjobbigaste,,, SKICKA! bara att bju dom på en resa ut genom dörren. och vet du vad?
"var glad o nöjd, för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd o glad med livet som du har"

Sen har ju timon o pumba en sån där låt om att vara go o gla oxå,, vafan heter den nu igen.

HAKUNA MATATA! det är ord som e bra
HAKUNA MATATA! gör att man blir glaaaaaaaaaaaaa...

inga bekymmer *dumdum* man e lycklig var daaa *lalala*

kanske lite crazy, men thats me,,, (in the corner, thats me in the spotlight losing my religion) ojoj,, massa låtar i huvudet hela tiden...


Men iallafall. Kul med blogg. Mindre kul med känsliga problem. Mer kul med en galen man som kommenterar din blogg (kanske)

Peace love and låtarpåvers /Robban

2005-11-02 @ 08:44:04
Postat av: Robert "skellhell" Karlsson

Skicka sakerna!! att ha kvar sånt där e ju det fetjobbigaste,,, SKICKA! bara att bju dom på en resa ut genom dörren. och vet du vad?
"var glad o nöjd, för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd o glad med livet som du har"

Sen har ju timon o pumba en sån där låt om att vara go o gla oxå,, vafan heter den nu igen.

HAKUNA MATATA! det är ord som e bra
HAKUNA MATATA! gör att man blir glaaaaaaaaaaaaa...

inga bekymmer *dumdum* man e lycklig var daaa *lalala*

kanske lite crazy, men thats me,,, (in the corner, thats me in the spotlight losing my religion) ojoj,, massa låtar i huvudet hela tiden...


Men iallafall. Kul med blogg. Mindre kul med känsliga problem. Mer kul med en galen man som kommenterar din blogg (kanske)

Peace love and låtarpåvers /Robban

2005-11-02 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback