så sjukt otrevligt.

ahahahahah. jag blir tokig. galen. skitarg. egentligen en småsak som inte spelar någon större roll. men bruden var så fruktansvärt otrevlig att jag lackade totalt. det är inte helt fantastiskt überroligt att ta hand om den jävla kartongen. därför turades vi om. jag tyckte inte att man behövde göra det om man inte bor i området. så därför var en i gruppen utesluten. och jag tog den den frösta gången. och amy den senaste. jag hade den tom i två veckor. och den fjärde personen hon bara tvärvägrade. hennes rum var litet. men herregud! lägg den i din jävla garderob. du bor ju för fan på skolan. jag sa att jag hade katt. och vad var svaret på det? du otrevliga ouppfostrade jävla kärring! den kan kissa i den! så sjukt otrevligt sagt. särskilt som läraren satt med, och just sagt att det var bra att ha den kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback