gah. ilska.

jag skrev ett skitlångt inlägg förut. som bara försvann någonstans ut i cyberspace. så fruktansvärt irriterande. men det gick ju i samma tema som resten av mitt jävla liv. ursäkta självömkandet. jag vet att jag har det bra. jag rökte faktiskt vattenpipa och drack alkoholfri jordgubbschampagne för en stund sen. jag är bara less på all skit. på att folk ringer och gör slut. på att kapitalismen gör mig beroende av pengar och får mig att känna mig ofri. på att folk inte ringer för att prata ut. på att teliajävlasonera skickar ut räkningar på över 700 spänn till studenter. de borde fan kolla upp om man kan tänkas avvara så mycket en månad innan de skickar ut sånt elände. jag är less på att män beter sig som svin mot mina vänner. och jag är less på att internet inte funkar ordentligt.

prästen pratade om förlåtelse. hur ska jag kunna förlåta när du inte ens vill vara i mitt liv? och när du var i mitt liv behandlade du mig ändå som skit. jag skulle kunna förlåta dig. men du tänker inte ens lyfta telefonen för att ringa ditt eget barn. jag blir bara så jävla less på all jävla skit.

och dig? vad ska jag skriva om dig idag? ja. jag vet inte. det är så mycket jag skulle vilja säga. det är fortfarande så mycket osagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback