gnällsoffan is back in town.

jag har svårt för människor som inte ser vad som behöver göras.

jag har svårt för människor som försöker glida på det jag gör.

jag har svårt för människor som inte kan ta egna initiativ överhuvudtaget.

jag har svårt för människor som tror att jag ska ordna allt åt dem.

jag har svårt för människor som istället för att säga vad de tycker gnäller.

jag har svårt för människor som bara bara bara är negativa hela hela hela tiden.



och jag vill gråta för att jag inte kan ha alla de där fina skorna. mina fötter ramlar ut. jag är som askungens systrar fast tvärtom. men jag köpte mig lycka på hm. ett svart linne med brottarrygg och smala axelband. och en ny väst, finstickad.

och igår tittade jag på mat-nicklas och tyckte att han var het. antagligen för att han kunde laga mat. och för att jag saknar att kramas med någon som är större än mig. jag har underbara kramkompisar här. vi kramas i tid och otid. men jag är typ längst av dem allihopa. och det trodde jag (166cm) sannerligen inte att jag skulle säga i första taget. i need some male attention. men jag har glömt hur man flirtar. fast när jag log på hm, visade han hela tandställningen.

och lägenheten har såklart erbjudits någon annan.

men jag har fint smink. och det är vår. och jag ska gå hem och reda ut det där.


Kommentarer
Postat av: J

förlåt för att jag ringde o bara pratde om mitt. men jag såg svart. nästa samtal är bara om dig! puss

2006-04-27 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback