jag erkänner härmed stolt att:

jag frossar i skräpkultur fast jag egentligen innerst inne helst vill vara en kulturtant. den här säsongen följer jag nästintill slaviskt big brother och top model. lite mindre slaviskt följer jag floor filler. i höstas följde jag det däremot slaviskt, men nu hänger jag inte alls med i alla regler och regelbyten och hitan och ditan. nej, tacka vet jag de sjukt enkla intrigerna i storebrors hus. jag är galet engagerad, trots att jag antagligen hur lätt som helst kan göra en helt ok analys med genusglasögonen på.

jag älskar dessutom den något bisarra extrabilagan Klick! den som hänger ihop med den något bisarra kvällstidningen aftonbladet. ibland är det bästa med johanna att hon också älskar trashkultur. annars skulle jag känna mig ensam och skamfylld över mitt frosseri i vad någon bestämt är dålig kultur.

jag tycker inte om skräckfilmer. inte alls. men jag älskar att förfasas över dokusåpor.


Kommentarer
Postat av: Jobitch

Åh, grattis. Till de båda bra sakerna. Puss

2006-04-25 @ 17:56:07
Postat av: ida

jag måste också bikta mig: jag gillar trash med. skulle nog också följa BB om det inte vore för att jag bara har tre kanaler hemma. men paradise hotel följde jag och mina kulturvetar-pluggkompisar himlade med ögonen. hahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback