jag vill kramas mer.

(och jag lät kanske lite hård. jag orkar inte älta det gamla. och jag vill inte att du ska sura över det nya. är vi osams nu?)


igår summerade jag mitt påsklov. av någon anledning sparade jag det inte. de senaste två dagarna har jag glömt lite för mycket. massa småsaker som blir stora saker. som att jag fållade överkanten och nederkanten på mina gardiner åt olika håll. inte särskilt snyggt. inte särskilt proffsigt.

men jag hade ett fantastiskt påsklov. jag blev påmind om en massa saker. jag träffade en gammal jobbarkompis. vi skvallrade och pratade om känslor. och åt falafel.

och johanna. hon gjorde så att allt blev bra. vi glittrade ikapp på grabbfesten. och vi drack öl och snackade skit. tittade på film och drog en rövare för en vän.

machomachoman visade upp en helt ny sida för mig. jag blev glad. även om vi aldrig blir vänner och jag egentligen inte bryr mig så mycket. men det är trevligt att veta att det faktiskt går att prata om riktiga saker.

jag gick på middagsbjudning med min fjortisbästis. ibland blev stämningen lite pretentiös. men bara ibland. och vi skrattade mest. sen blev jag full på likör.

jag badar badkar. och försöker slappna av. men det är sjukt mycket som måste fixas och trixas med innan skåne släpper iväg mig till norrland. jag oroar mig igen.

jag vill kramas mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback