nu är jag konstnär!

jag har sålt ett av mina tryck! hurra hurra hurra! det känns helt otroligt. tänk att en för mig totalt främmande människa valt att lägga ut 75 kr för något som jag skapat. otroligt! jag är så stolt och så glad att det känns som om jag ska spricka. det här är den absolut bästa bekräftelsen på att jag faktiskt är kreativ och att jag har någon typ av begåvning som ligger åt det hållet. jag är galet nöjd med mig själv. och ska ägna kvällen åt att dunka mig själv i ryggen.

annars hade jag ett helt stört (favorituttryck just nu, används lika flitigt som kära nån) telefonsamtal igår där ditt minne helt plötsligt (har vi hört den förut?) var som bortblåst. födelsedag? jaså jaha ja. mail? jaså jaha ja. nej, det minns jag inte. jag kanske var ledsen. det är väl för fasen inte mitt problem.

och jag gnällde mig igenom kristianstad. för mina hälar var för små för alla skorna. alla. helt stört. så det blev sneakers igen. men dessa är i tyg. och helt klart fina. för jag kikade på dem redan förra året. men jag är trött för att jag inte kan ha söta skor. men är man cool antar jag att det bara är coola skor som gäller. sött är för någon annan. i sommar i stockholm ska jag köpa klackskor. inte söta. men coola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback