smink is my new joy.



jag sminkar mig igen. jag tycker det är roligt. jag slutade aldrig helt. men vardagsmålandet har börjat komma tillbaka. och jag njuter. för de här tre produkterna gör mig galet snygg.

(jag har läppglanset längst till vänster och ögonskuggan är guldigt glittrig)

och korta stunder känner jag mig ytlig. och dum för att någon tjänar pengar på att jag köper saker för att känna mig snygg.

är det bara en tidsfråga innan jag börjar raka benen igen? är det sånt man måste göra för att få vara med och leka? fast skulle jag verkligen vilja leka om benrakning var villkoret?

jag är en stilig dam i mina bästa år. med skinn på näsan och attityd i handväskan. det får duga.

och jag bestämmer att jag inte har tid med osäkerhet

och jag bestämmer att min garderob och mitt yttre allt mer överenstämmer med hur jag känner mig inuti.


om galoscherna inte passar så är det inte mitt problem.


Kommentarer
Postat av: Jo

Du är alltid snyggast. Med eller utan glitter. Du glittar ändå. Fast jag gillar när du har rött på din smaskiga läppar!

Postat av: Jo

Du är alltid snyggast. Med eller utan glitter. Du glittar ändå. Fast jag gillar när du har rött på din smaskiga läppar!

2006-04-09 @ 23:41:06
URL: http://viscera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback