to my lappish biatch.

29348-2


jag är galet glad att du finns i mitt liv.

och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berätta hur mycket jag tycker om dig utan att det låter klyschigt.

och jag saknar dig en massa nu när jag måste bo på landet.

och jag kan inte minnas hur det var när vi bodde i olika städer och bara pratade ibland.

du är min bästa bästakompis. lite har vi vuxit ihop här nere. fast i exilen från hemlandet.

exilen blir lättare när man är två.

tillsammans är vi oslagbara. även om vi träffar många psykon på vägen.

när du är glad blir jag glad.

och jag är glad när vi är tillsammans.


Kommentarer
Postat av: nurse jo

En gång tänkte (under filmen In Her Shoes)jag att det är lite tråkigt att inte ha en syster som alltid finns där, som känner varje cm av en kropp och kan läsa tankar och känslor utan ord. En syster som jag vet alltid finns där. Som jag finns till för, för evigt.
Men sen kom jag på att jag har ju det. Jag har ju dig. Du är min syster.

2006-04-06 @ 12:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback