ibland är det fest

det blir så konstigt när man säger en sak och gör en annan. den dära människan som sa att hon var feminist t.ex. hon betedde sig som att systerskap inte existerade i hennes vokabulär. hon var barnslig och elak och dum. och jag är glad att jag drack mer av hennes dyra sprit. för sådär gör man inte. och man gör inte så mot min J. Hon som är så fin och snäll och godhjärtad. hon som tycker att systerskapet är viktigast. hon som bara ville klä upp sig och gå på fest och ha det roligt. ju mer jag tänker på det desto argare blir jag.

hursom. det var en rolig kväll igår. och någon ville prata om dig. och till slut blev jag arg. för någongång måste även han inse att det är slut. att det aldrig blir vi. det kändes skönt och jag tror att det gick fram på ett bra sätt. och en snubbe var rolig. han var inte som han brukade. han hälsade fint. gav mig en riktig komplimang och ville hänga. allt kändes lite skumt. men trevligt. jag fick mig ett gott skratt. och tänker att han nog ansträngde sig lite. och sånt förtjänar ju alltid lite cred.

jag och johanna är värsta teamet. vi rockar alltid. och hade kul trots elaka brudar och tröttsamma män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback