bandit queen

en dam på teve sa att kvinnor borde dejta tre män. en som de kunde tänka sig en framtid med. en bara till sex. och en tredje för att boosta självförtroendet. alltså en som talar om för en hur bra man är hela tiden. det skulle passa mig perfekt.

fast jag misstänker att jag ganska snart inte skulle lyckas hålla ordning på torpet och röra ihop det hela. och dessutom minns jag knappt när jag såg en man senast. och tre?

så många snubbar som säger att de vill ha självständiga tjejer. såna som vet vad de vill. såna som säger vad de tycker. såna som kan bjuda på sig själva. jag har till och med hört en låt en gång. looptroop. rappade om en bandit queen som de visst ville ha. tydligen finns det efterfrågan på såna. jag är värsta bandit queen. dessutom självständig. vet vad jag vill. säger vad jag tycker. bjuder på mig. och har inga särskilda komplex.

men you can't handle me. anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback