husneger

jag har på mig det vackraste jag äger. det som gör mig hel och kompletterar mig totalt. min nya klänning som är sofie rätt igenom på alla sätt och vis. ljusrosa, femtiotal, ylle med underklänning och en lite vit spetskant som bara syns om man lyfter på klänningen. lycka för 129kr.

lund var ömsom galet och ömsom underbart.

det galna stod framför allt johannas korridor och mitt jobb för. bubblare på området får vara när jag och johanna (kanske mest jag) blev galet provocerade utanför krogen och höll på att hamna i slagsmål. och din kompis brajdanne. och killen på crush. och armbågen i min mage. och båda våra girlfriends.

det underbara stod johanna för, och bor bra-kollektivet som kattvaktade. bubblare på området får vara jobbarkompisarna och pensionärerna. och utställningen på malmö konsthall. och det var roligt att slänga käft. jag är bra på det.

jag hade en bra vecka. jag träffade massa folk också. linus. min trasige extrabror, som jag skällde lite på i vanlig ordning. han som fortfarande inte riktigt kan släppa att det aldrig blir vi. han ville prata lite om det. och han sa snälla saker till mig och snälla saker som en av våra gamla korridorare sagt. det kändes skönt, men samtidigt blev det lite mycket. han vill bara väl. men ibland är det dags att prata om annat.

solen skiner i glimåkra. det är rörigt hemma hos mig. och jag är galet förkyld. men livet leker och jag hoppas att helgen blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback