no more whining

jag ska snart sluta gnälla om att jag inte får gå på date. men först ska jag fortsätta på gårdagens tema. att snubbar säger att de vill ha bandit queens, men innerst inne klarar de bara av mesbrudar som de kan kontrollera. som inte är farliga. bandit queens får aldrig kyssa vackra pojkar. de får hålla tillgodo med vad som bjuds. och de blir banne mig aldrig bjudna på något. utan måste alltid själv ta vad de vill ha. visst det är helt okej, jag har inga problem med det. men någon jävla gång kan man väl bli tillfrågad av de vackra. någon jävla gång kan någon väl vilja bjuda ut en. utan att man själv måste ta initiativet. en endaste gång inom en snar framtid och jag är nöjd.

tack hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback