stiliga damen.

kanske är det lite som att kasta pärlor för svin. fast jag har klätt mig helt fin i klänning och min nya väst. och halsband. och korkskruvar. men lite gladare i hjärtat blir jag nog ändå. av att glida omkring och vara fin.

jag fick ett mail från resedagboken där jag blev påmind om j resa. helt otroligt. jag hörde av mig till honom förut. ingen respons. men nu så. och c vi som hängde så mycket förra hösten och i våras. och sen bara gled du iväg. och a. som inte heller hör av sig. förutom på julafton. störigt. och s. du som vill att jag ska lyssna tills öronen blöder. så mycket att det är jag som drar mig undan.

och det som nog gör ondast. v. jag trodde inte att du skulle försvinna in i tvåsamhetens töcken. men det gjorde du. varför göra sig besväret att skaffa sig vänner om det bara ska vara på deras villkor hela hela hela hela tiden.

för övrigt undrar jag varför vackra flickor inte får kyssa vackra pojkar. femårsjubiléet närmar sig med stormsteg. och var är jag? på så gott som samma punkt som då. kysser fortfarande inte vackra pojkar. och försöker intala mig själv att det är oviktigt. att jag inte alls är frustrerad. för det är jag verkligen inte. inte alls. independent women och allt det där ju.

jag vill gå på date. jag vill hångla. så nu är det sagt.

annars är det rätt trevligt här ute. jag ska sluta klaga och börja skapa. och nu nu är det banne mig dags för curling.


Kommentarer
Postat av: Din egna yobitch

Går omkring o drömmer om den vackra kvinnan ute på landet. Kvinnan som gnistrar likt solen på snön. Kom hit & gläns. Ska bjuda dig på diamanter och champagne. Allt du är värd.

O, ja... ett hångel ska vi nog fixa. Tillsammans kan vi göra allt!!!

Saknar dig. Puss puss puss puss

2006-02-01 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback