ät inte snö som blivit gul.

jag har lärt mig knyppla. det är sant. ingrid smittar och därför ska även jag inom kort ansluta mig till de lyckliga få som blir mormödrar och änkor utan att ens ha varit varken mödrar eller gifta. jag önskar bara att hemtjänsten kunde komma snart.

signe är numera världens bästa katt. i natt sov hon på mina ben. igår natt också. det kan vara för att det är rätt kallt i lägenheten och det är rätt varmt på mig. men det gör inget för det är vansinnigt mysigt. jag kapitulerar djur är trevligt.

annars kommer min bästa johanna imorgon. vi ska kramas och titta på sex and the city och röka vattenpipa med kanelsmak. och kanske dricka öl i stan. yeah.

robyn är min bästa skiva nu. alla kategorier. girlpower rules.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback