nyårsafton.

det var en sjukt trevlig kväll, det hände massa saker och samtidigt var det bara en helt vanlig fest fast med fyrverkerier. jag träffade massa människor jag nog aldrig skulle valt ut själv. men det var spännande. en var ekonom och tyckte det var lustigt att läsa genusvetenskap. ja, så lustigt att han berättade det för andra närvarande som en rolig historia. galet. en annan galen grej var att en brud som jag pratade jättelänge med lackade på sin pojkvän för att han pratade med mig. snurrigt. det var ju rätt länge jag som lackade på min pojkvän för att han inte hajade. men den häringa flickvännen var rätt berusad. och vem är jag att analysera dem, jag vet ju inte hur den snubben brukar bete sig. jag hade dock ett mycket oskyldigt samtal med honom om livet i största allmänhet och han visade tydligt att hon var flickvännen (vilket hon själv redan tidigare berättat under den halvtimmen som jag samtalade med henne). och nej. jag tänker inte dra några som helst slutsatser om tidigare händelser i mitt liv utifrån det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback