recept

matlycka:

ett litet paket keso
150 gr fetaost
rödlök
oliver
färsk basilika

(i'm the almost naked chef. oh yeah)


vardagslycka:

katthårsmage
solsken
den stiliga vårjackan
bilden
keramiken
textilen

(det går bra nu)



fast igår lättade jag på trycket genom att gråta till kronprinsessan. för att hennes man gjorde den där minen som du gjorde. och han hade varit otrogen, det var du inte. men minen den var precis detsamma. och jag kände mig precis som kronprinsessan. arg och hård, besviken och ensam. och ledsen. och när han sa vad fan har jag gjort. då lät han precis som du. och jag grät mest för att lätta på trycket. för jag känner mig helare och lyckligare utan dig. men det kändes så sorgligt. som att våra känslor inte var speciella. nej, de var så vanliga att två skådespelare i en svensk dramaproduktion kunde spela båda våra personer. för jag kunde ha reagerat som hon. och du precis som han tomas. och det kändes så sorgligt.

idag var en sån där dag där allt bara har varit helt rätt. min modellteckning blev helt ok, solen har värmt och vi var på museum och jag pratade och analyserade allt. och kände mig som i'm king of the hill. och när jag gick hem på lunchen tänkte jag det här är en sån dag som man får brev på. och det var det.

jag är glad.

(fast finnig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback