sofie är ensam. och less på det.

jag är trött, frustrerad och jävligt jävligt jävligt less. idag känns det som att världen är emot mig. japp, det är barnsligt och osant. men jag känner mig ful, finnig och oproportionelig. för att ytterligare understryka min griniga jävliga dag snöar det. och är grått grått grått. förbannade jävla skit. och mina fingrar är iskalla. isjävla kalla. och jag känner mig liten och oviktig och bortglömd. och obetydlig. och som att det inte spelar någon roll hur mycket jag vill för jag är ändå inte tillräckligt bra. det enda jag kan är fan att ta hand om pensionärer. förbannade jävla skit elände. jag vill vara en struts och stoppa huvudet i sanden.

eller vara en intellektuell kreativ bohem med en vindsvåning och snajsig garderob.


Kommentarer
Postat av: jessie

åh, så där känner jag också just nu. men du, du är viktig och betydelsefull! solskenskramar i massor till dig, söta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback