tjipp

hela dagen har varit underbar. det har gått bra med väskorna och solen har skinit. hagamannen har äntligen åkt fast och jag har fått nästan femtusen i skatteåterbäring och jag fick mail från sthlm.

men plötsligt bara slog det om totalt. och jag blev på ruskigt dåligt humör nu på eftermiddagen. från ingenstans alls. så otippat att jag själv blev förvånad och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det hela. det är väl något med hormonerna. eller bara ett sätt att lätta på trycket. jag misstänker starkt att jag behöver umgås med mig själv. det blir nog en sån helg.

de skrikiga gospeleleverna har lämnat för landet i väster. skönt skönt. nu ska jag njuta av tystnaden och hoppas på att de tittar noga efter oprah där i chicago.

ikväll ska jag göra tio armhävningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos.
Inget farligt att helg plötsligt bli på dåligt humör. Fullkomligt naturligt. Du behövde nog få ut gömda känslor. Skrik ut dem och ta en helg gmed dig själv i badet och choklad och läkarserier med snygga läkare. De existerar i verkligheten. Tro mig. De är få men finns. Miss you my love. Puss

2006-03-30 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback