men män.

jag blir trött på att du ska såra mig. jag blir trött och ledsen. och besviken på alltihopa. du lovade att det inte skulle bli så här. ändå fäller du dumma kommentarer. ändå så tror några av dina vänner att jag har en ny pojkvän (jag har inte haft sex sen den där gången i oktober hemma hos dig. jag har knappt sett en man sen dig). ändå rör du vid mig. det är inte ok. men jag orkar inte konfrontera dig längre. för du viftar ju bara bort det ändå.

men johanna var rolig. och lägenheten. och joel som pratade om hiphopskivan han skulle bränna till mig. om han minns.

och det var roligt att alla bara kom fram och ville prata med mig.

men män är tröttsamma. och jag är less på de allihopa. till och med min bror. fast det ska bli roligt att träffa honom. för han är ändå rätt så kul.

fast droppen. det var på din fest. en okänd man säger: can i dunk your doughnut? som om det skulle vara roligt. jag säger något smart och elakt. och drar. han kommer fram en gång till. you'vr got a mean ass. som om det skulle bli bättre.

när jag träffar en man utan några som helst problem. som inte vill spela spel. och som säger vad han tycker och känner. då ska jag fira med fyrverkerier. det är ett löft.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ska vi fira tillsammans!

Postat av: ida

men du är grym, det vet du om va?
pusspuss

2006-05-28 @ 23:48:40
URL: http://wonderwoman.blogg.se
Postat av: hanna

det är alldeles för få fyrverkerier. eller förmodligen är det så att det är alldeles för få bra män. ha det gott. vi ses på lördag? eller kanske till hösten.

2006-05-30 @ 11:01:22
URL: http://frokenrosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback