söndag i glimmis

och så började söndagen med att jag spillde kaffe på väven. mindre bra. och jag var på rätt dåligt humör. och tyckte det var jobbigt med folk. så jag höll tyst. sakta men säkert blev jag gladare och gladare allt eftersom jag såg hur bra väven blev. efter en stund var jag redo för att sätta mig med det som ska bli mitt arbetsprov.

och det gick bra. det blev bra. det blev fint. och det blev coolt. så nöjd.

kan det vara så att solen skiner över henne nu?

finland vann eurovisionen. som jag följde för första gången på år. och jag tyckte nog att det var rätt roligt att carola fick en knäpp på näsan. fast lite synd är det nog om henne. för jag såg runar på teve. och han verkade inte riktigt frisk.

och spisen skurade jag igår. så nu är den redo för inspektion i alla fall.


och det går fortfarande bra. det blir fint det dära med livet.



Kommentarer
Postat av: carolina

glömt inte bort att leva. nu. solen skiner alltid, det bara handlar om att se den eller inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback