erotisk film är något jag gnäller om.

ja jag kände för att blogga något smart och snyggt för att fånga bloggläsarnas intresse. men det blir inte så. det blir gnäll. det blir gnäll för att:

folk ibland äter upp min energi utan att bjuda tillbaka vilket resulterar i social utmattning och isolering.

när jag nu äntligen fattat att jag inte ser ut som ett monster blir jag less på brudar som tror att jag ska stjäla deras pojkvänner. att vara singel är inte detsamma som att vara pojkvänstjuv.

mitt försättsblad inte kommer att se ut som jag planerat. glömskan tycks vara mitt eviga gissel.

någon på en community hade den goda smaken att erbjuda mig en skådespelarkarriär. i en EROTISK film. det är det närmaste jag kommit att träffa en man på länge.

och slutligen blir det gnäll för den nya regeringen. som gör att designmarknaden street kommer att dröja innan den dyker upp i malmö. tack Fredrik. tack Maud. tack Göran H. tack Lars.


(glädjestrålar för att:

bror är här.

utgång i morgon.

redovisning.

helg helg helg helg

kampen fortsätter. aldrig ger vi upp.)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är välkommen att sitta med mig under din isolering! Men jag tror du kommer ut fortare än kvickt. Hoppas jag kan vara din solstråle någon gång. Puss

Postat av: helena

tack för fikat! d var ett mysigt café! jag fick lite roliga bilder, hihihihi ;) kolla min blogg!

2006-11-17 @ 18:12:21
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback