fucking fucking pain.

jag har så jävla jävla jävelont i min rygg att jag vill ägna hela dagarna åt att grina. men frågan är ju om det skulle göra så att smärtan försvann. eftersom svaret blir nej, har jag nästan inte grinat något alls. mest surat framför datorn eftersom min designblogg vägrat fungera. känns ju väldigt roligt att lämna ut den till folk på söndag när alla bilderna bara väljer att bli gråa. blä. blä. blä. och det där jävelonda som håller mig hemma från skolan. hade tänkt skolka på fredag igen för att trixa med det sista. men nu går ju inte det eftersom jag antagligen måste vara hemma imorgon med. och när man har jävla jävla jävelont går det liksom inte att fokusera på något annat. pissapa. manshora.

fast jag har bondat med vänner från förr. fler dagar i rad nu. det känns bra.

och jag har föreläst en massa för klassen. så fort jag öppnar munnen måste jag visst berätta en massa. men de verkar glada över det.

(om du kunde se mig nu. se hur jag fokuserar på det goda trots att jag har så ont att jag är rädd att jag ska svimma vilken sekund som helst. kanske hade du blivit stolt. fast mest tror jag att du blivit rädd. i vanlig ordning)

Kommentarer
Postat av: Sanna saknar Poffy

Älskade underbara foffy poffy!!! Kan jag göra så det blir bättre? Tycker så synd om dig!!De e nått skumt med misär som bara besöker dom som minst förtjänar det.. Har alltid trott att det har med karma att göra men nu har ju du bevisat motsattsen eftersom du är världens snällaste och inte kan ha någon dålig karma!! krya på dig, hjälper dig i skolan om de behövs när din rygg släpper ut dig igen, om du vill.. Puss puss

Postat av: barby

stackars dej! vila vila vila!!! stanna hemma imorn och sov (om d inte gör för ont). kanske jag kan hjälpa dej med bilderna? skicka mig dem på msn o jag kan redigera dem i photoshop om du inte själv vill/kan göra d. jag hjälper gärna. när var det nu igen? på söndag? som d är den där marknaden alltså? kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2006-11-21 @ 21:49:36
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback