precis allt är roligt. nästan.

en rolig rolig skoluppgift.

en komplimang som fastnat i tiden.

en kropp fylld av energi och c-vitamin.



hon har aldrig känt sig så vacker som nu.

hon har aldrig haft så få män i sitt liv som nu.

hon funderar på om det finns ett samband.



redhead undrade om det gick att vara förälskad i en stad.

mitt svar är: absolut.

jag undrar om det går att vara förälskad i ett band.

så där så att det pirrar i magen.

så där så att man längtar efter nästa gång man sätter på sig lurarna.

och höras nästa gång.


(du snygging. vi sågs på ica. först vid den pressade citronen. sen vid teérna. hör av dig för hångel.)

(jag är bandit queen. precis som i låten. please handle me.)


Kommentarer
Postat av: helena

åhh raggar du på ica? sååå sötttttt.. du måste dit och spionera ;) (jag kan följa med) hihi... Och jag gillar skoluppgiften oxå!!!!!

Postat av: Sannisch

Åh, är så lycklig när du är lycklig.. I mina ögon är du en prinsessa varje dag gumman! Ända sen trendy-girl tiden=) puss puss ses imorgon...

2006-11-08 @ 22:35:04
URL: http://www.generellt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback