internetcafé är bara mysigt ibland.

(sökte stillhet och fann 45 minuters ro)

på lovet ska allt hinnas med. allt. samtidigt som jag ska försöka hinna samla mig och ta sovmorgon. jag vette fan. jag vill mest dricka kaffe och kolla på hem till gården. kanske lyxa mig med lite oprah. men livet knackar på. jag vette fan. jag vill mest bli full och kolla på söta grannpojkar. hur som helst är det en massa läxa som ska göras. och en lägenhet som ska fixas. och ett besök som ska tas om hand. och jag längtar efter allt.

i vanlig ordning vill jag göra allt. dessutom låg det ett mail i inboxen där det inte alls gick att göra som vi hade tänkt. piss. det blir alltså dubbelt så dyrt för mig och A. tror inte att jag kommer att tjäna något och känner mig aningen aningen misslyckad.

fast sjukt fin i håret. och jag har haft en fin eftermiddag.

gud. jag måste ta mig samman. samla. mig. fokusera. mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback