nu börjar motståndet.

jag tar det personligt. valresultatet. det känns som om någon har spottat mig i ansiktet. det känns rent ut sagt för jävligt. jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket. numera är jag ju så vansinnigt alternativ att  jag hatar hela systemet. att allt bara är fucking fel. men när den nya regeringen presenterades så brast det för mig. jag har gråtit. och jag vill ärligt talat gråta ännu mer. det här är inte bra. jag vägrar att se att något positivt ska komma ur det här.

jag vägrar kompromissa.
jag vägrar tänka att det blir kanske bra ändå.
jag vägrar att tycka att det finns något bra hos alla partier.

för ideologierna till höger skrämmer mig. jag är rädd. men jag vägrar låta mig nedslås.

nu börjar kampen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud.

2006-10-09 @ 21:56:45
Postat av: Liffer

Ja, fy. Jag håller med! För jävligt är precis som det känns...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback