sofie, larsson och lange

och jag kickade rumpa på uttagningen. så förbaskat skönt att knäppa alla de där brudbrudarna på näsan. några började nästan grina. jag och mitt hår som de viskade om. som de skrattade åt. fick beröm. supercoolt sa hon med makt. och inom mig pekade jag finger åt sextonåringarna.

och jag fick ett lånekort idag. och bestämde mig för att ha ensamtid på biblioteket. jag har varit dålig på det där på sistone. det är nog därför det bankar så hårt där innanför. jag glömmer bort mig själv i glädjen över att ha så många här.

men nu så.

och jag är glad för att J fångade upp mig idag. hon märkte nog att jag höll på att glida iväg. det är bra. för jag vill inte göra det. men jag är så dålig på det där med känslor. och går och gömmer mig. och jagar upp mig istället. ibland är jag bara en sån tönt. det ska jag genast sluta med. för man är bara det man själv bestämmer att man ska vara. och jag vill inte leka kurragömma för mig själv. och jaga upp mig har jag gjort tillräckligt för minst en livstid.

Kommentarer
Postat av: sansa

Hej sötis! Damn, jag är inte den enda som tycker ditt hår rockar fett alltså!!! Längtar tills imorgon när vi ska kalasa så mkt att ja egentligen borde gå och lägga mig fast jag vill göra mitt PoffySkrattKollage.. Fast kanske ska samla på mig lite mer glada bilder imon först!! Ses då du snygge redovisare.. Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback