solskensöndag.

friskare. bättre. klarare. gladare.

andetagen river fortfarande i bröstet. det är lite läskigt. jag hoppas att det går över snart.

solskenet överrumplade mig i morse och tvingade mig till glädje. ingen mer misärtrötthet. ingen mer misärorkeslöshet.

kastade mig ut genom dörren efter att ha racerdiskat bort sjukdomen.

hösten lyser.

och vid övergångsstället på väg till parken var det någon som vinkade. och vi tittade på kängurur och pratade om snusets prisindex. och jag hade myskläder och storstor halsduk. och flickan strålade.

i kollektivet i stans smutsigaste kvarter fanns det mat. och prat.

telefonsamtal från sambon som undrade hur jag mådde. och det var skönt att få berätta att misärtröttheten inte fanns kvar. 

kjolen är intressant.

imorgon skiter jag i vardagen och har kalas hela dagen.

fast andetagen river fortfarande.


Kommentarer
Postat av: barby

lillgumman, du är så söt!!! hoppas du kommer till skolan imorn. tack för te-stunden, hoppas att vi inte störde dig i sjukan. kram

Postat av: barby

usch, nu är jag ledsen.... i ögat, saknar sessen.... ser henne sitta där, i det där hemmet som inte är lika bra som det här hemmet, eftersom jag vet exakt vad sessan vill ha och inte vill ha.... :S

2006-10-20 @ 19:32:30
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: jessie

åh, vad gulligt sagt av dig. och förresten så följer jag gärna med på the pipettes! :) hoppas att allt är bra, kram!

2006-10-20 @ 22:05:24
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com
Postat av: Johanna

du är snyggast i din nya frisyr!!! puss

2006-10-21 @ 17:50:19
URL: http://viscera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback