nu är det sista natten.

och nu är det min sista kväll i stan. och det känns bra. det känns skönt att komma hem igen. och det känns som en bra sista kväll. jag lagade mat. jättegod mat. och på praktiken blev det lite konstigt. för när jag kom tillbaka för att jag glömt de fina skorna sa de precis. oj, där kommer hon. det var uppenbart att de pratade om mig. och jag skiter i vilket. för jag fick en bra rekommendation. så det känns som att det kvittar.

men sthlm påminde mig om att det är fantastiskt med vänner. och de är verkligen verkligen fina allihopa. fast igår var ju lite konstig. idag tänkte jag på gitarrmannen. och idag ringde jag en liten stund. och han undrade om jag verkligen behövde gå hem först. och jag insisterade. på att gå hem först. det ska bli skönt.

sista kvällen är bra. sällskap är fint. systerskap är fint. och viktigt.

och imorgon ska jag krama på johanna. klappa på katten. och kanske. men bara kanske äta en falafel.

Kommentarer
Postat av: Sanna

om en kvart är de lördag. De gick ju utan knark, men de va nära ögat! Puss

Postat av: ida

åh, det har vart så fint att ha dig här! du är så välkommen närhelst du vill komma tillbaka! sistahood fo life. puss

2007-04-21 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback