stressträngnäs here i come.

snart bär det av till stresssträngnäs. och det ska bli roligt. jag har inte sett dem på länge. fast det stör mig som inihelvete att jag måste åka en omväg till södertälje för att få biljetten 40 kr billigare. och det kan tyckas snålt. men vafan. i min värld är fyrtio kronor minst två fika på stan. eller ett lyxigt. och nu bor jag i stockholm och allt är dyrt vilket betyder att fyrtio kronor är ett halvt fika på stan. och nu har jag ändå betalat över 600 för ett tunnelbanebusskort som täcker hela stan och vägrar således betala fyrtio extra kronor.

jag pratar en del i telefon med en man jag knappt känner. fast igår slog det mig. vad jag tänkte om honom när han låg utspridd på min säng. just det. tänkte jag. det är därför män faktiskt kan vara vackra.

och jag saknar johanna. och jag saknar signe. fan. jag saknar kattjäveln en massa. och stockholm får mig att svära. och jag ska dammsuga lite innan samen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej vännen! Saknar dig idag igen! Ha en underbara påskhelg. Jesu frid! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback