systrarna ser på teater

igår var det systerskapskväll. och det var så bra. upplyft. uppfylld.

och jag hade på mig en klänning med guldtrådar. och vi blev nog alla lite mållösa. men det gjorde inget för vi samlade ihop oss i systerskapet. i alla de där erfarenheter som vi bär på. det är trots allt något visst med kvinnor.

kims kvinnor kan. alla kvinnor kan.


systrarna drack öl. fast jag fick inte dricka öl för det passade inte ihop med min klänning med guldtrådar. jag var en prinssessa och drack vitt vin utan ett glas vatten. senare var det inte lika noga.

i slutet var systrarna inte lika många. men de var lyckliga och gick hem med varandra och åt vitt bröd med extra mycket fibrer.



Kommentarer
Postat av: pmsaren

ditt konstverk står fint i min hylla för alla att se! kolla in nya bloggen. puss!

Postat av: sidekick

alltså du skriver så bra så nu addar jag dig på blogglistan. :)

2007-01-07 @ 15:13:32
Postat av: sidekick

alltså.

2007-01-07 @ 15:13:53
URL: http://www.sharazad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback