grinolle

i förrgår började jag stortjuta. jag grät och grät. ensam, trött, ledsen och finnig. fan. det fanns ingenting som kunde få mig att sluta. tänkte ringa jo, men visste inte vad jag skulle säga, det fanns bara gråt. fan. kände mig dum och misslyckad och ful ful ful. och jag visste att det bara var fel att känna så. och blev ännu mer ledsen. och tjöt lite till. och lyssnade på robynlåten som går i should have seen it coming i should have read the signs. mest för att rulla mig lite i efterklokhet. fan.

jag vill bara vara en cool, stark, snygg brud. och jag vet ju att jag är det. och så blir jag ledsen av att känna att jag inte är det. fan. i'm a fucking mess. 


fast snart åker jag till lund och tjänar stash (alltså pengar). och hänger med jo. och kanske med ida. och framförallt så lämnar jag skogen för en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback