faller. faller. faller.

som jag trodde. jag slutar inte gråta. helt stressad och helt trött på mig själv. och jag aldrig mer vara ensam. för det är inte alls roligt. jag vill bli kliad på ryggen och jag vill ha någon som hjälper mig att styra upp saker. jag styr upp så det bara rycker om det. men. i break under pressure. och jag är van att det finns någon hos mig när jag faller. och jag lovade mig själv att sluta. men ett löfte är ett löfte och en sanning någonting annat. jag klarar inte av det här. allt är precis som det brukar. jag sover inte ordentligt. jag äter inte ordentligt. jag målar upp skräckscenario efter skräckscenario. jag tror att världen är emot mig.

fast jag vet att det inte alls är så. att allt bara spelas upp inuti mitt huvud. jag vet att det ordnar sig. men mitt pass är borta och min elräkning. och jag drömmer om en man med ordning och reda. som pekar med hela handen och låter mig vara jämställd. och jag drömmer om att bryta ihop. just nu drömmer jag allra mest om det. total fucking breakdown. kanske skulle någonannan fixa allt åt mig då.

och du. du skickade blommor. blommorna som jag väntade på i de dära två och ett halvt åren. nu kom de. sju månader senare. som om jag inte har nog att förhålla mig till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman. Tänk att snart är de jobbiga dagarna över. Du kan komma hit och jag ska klia dig på ryggen. Man behöver inte alltid vara stark. Du är ändå bäst! Sen kommer sommaren vara enkel och skön. Du kommer nästan be om dramatik!!! O sen till hösten (hoppas hoppas) så kommer jag kunna reda upp dina problem och du mina och det kommer vara en orgie i klia hår och ryggar och kramar och bada badkar och röka vattenpipa!!! Puss

2006-05-30 @ 18:09:07
Postat av: Anonym

Fast jag vet känslan av att man bara vill falla och lägga sig ner i mossan. Men jag fångar upp dig om du vill falla!!

2006-05-30 @ 18:10:24
Postat av: Johanna

Ja, nu skrev jag inget namn men jag hoppas du vet att det är din syster bland allt testosteron som sitter och oroar sig för dig.

Postat av: ida

kram på dej, gumman!

2006-05-31 @ 19:24:25
Postat av: jessie

många kramar från mig också!

2006-05-31 @ 20:07:58
URL: http://www.jessiejawbreaker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback