tvåsamhetstönteri IV

så blev du glad och sa jättegärna. vi pratade om veckan som varit och om livet. om resor. om att glömma bort att gå på bio. om konserterna i augusti som jag måste gå på. det var hur sent som helst. men vi pratade ändå. och jag hade morgonröst och du låtsades som ingenting. och du skrattade. du skrattar så fint.

och jag kan inte riktigt greppa det här. det känns som en inledning. och det har varit så många avslut att jag inte riktigt förstår. men man måste inget. det finns inget särskilt att fundera över. analysera. välja. ingenting. det är bara enkelt. jag har glömt det. hur enkelt det är med inledningar.

och man vet fortfarande inte riktigt säkert. vi kanske bara har hakat upp oss för att jag skulle resa bort. eller för att det är vår. men spelar det egentligen någon roll. det viktigaste är att det blir varmt i bröstet när du ringer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å. Det låter superhärligt! :D
Njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback