less.lessare.lessast.

så ini helvete trött. idag vill jag gå och lägga mig och vakna den andra juni. jag tycker så mycket om er alla mina människor men jag vill vara ensam. jag håller på att bli tokig ibland. och det är svårt. för jag glömmer bort det. och så kommer en sån här brytningspunkt när det känns som jag ska explodera. eller ännu hellre implodera. sprängas inifrån och ut. och allt känns så mycket tydligare nu när hormondimmorna lättat. och jag är så ini helvete trött. och jag är fortfarande inte riktigt frisk. det kryper i mig för att jag inte kan träna. sist jag smygtränade och var i princip frisk blev jag sjuk igen. jag önskar att jag var någonannan just nu. vem som helst. och all tvåsamhetshets tär på mig. jag blir för det mesta förbannad och provocerad över alla lyckliga par som syns så fort man vill slappa framför teven. men just nu blir jag ledsen. för jag saknar det. men jag skulle aldrig erkänna om det om någon frågade. för jag skäms. jag skäms för att jag just nu skulle kunna tänka mig att bli ihop med lite vem som. nej, inte polyesterskjortan såklart. och jag har blivit så kräsen och jag har inte riktigt energin att leta reda på någon som jag kan bli ihop med. och jag är trött på att ingen letar upp mig.

hallå snubbar. jag är en attraktiv kvinna med egna åsikter, fötterna på jorden, ett glatt humör. jag är bra på att laga mat och tycker det är trevligt att hångla. jag tycker även om att gå på muséer och konstutställningar. för tillfället lyssnar jag på saul williams och lily allen.

varför gör ni er inte besväret? jag är för fan ett kap.

Kommentarer
Postat av: SannaSol

Förstår dig så gumman! Varför är det alltid folk överallt när man vill sitta ensam och tänka och njuta av tystnad? Varför är man alltid ensam när man vill kramas? Allt är så ologiskt här i världen! Du vet att jag hade kapat dig rakt av om jag blivit född med snopp, nu får vi vänta på framtiden istället! Love U darling, hoppas helgen blir som du vill så ses vi senast måndag (om inte klimatförändringarna äter upp oss until) Snart röka min nya fina vattenpipa=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback