till glädje utmattad.

hon har jobbat fem dagar i sträck. och avslutade det hela med att gå till volontärgruppen. och hon tvivlar emellanåt på om hon är bra på det hon gör. men så lockar hon fram ett leende. hon får den där sura tanten att skratta. och barnen att prata. och det ger henne lyckokittlingar längs ryggraden. och hon håller om sina tanter. hon kramar dem. sjunger för dem. klappar händerna för dem. skäller på dem. och hon bär dem. och en av dem sa. jag ska kalla på dig när den där hemska karlen kommer. och en annan sa. du har fina tänder. och hon tänker. jag är bra på att göra andra människor glada. faktiskt riktigt bra på det.

på fredag blir det spänning igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är bra på att göra mig glad (om jag nu inte skulle ingå i gruppen *människor* =) Saknar dig hjärtat! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback