dagens tema:sex, död och examen

penetrering på museum. jag vette fan. besöket avslutades med en videoinstallation. välj din favorit de finns alla till försäljning i kassan. artonårshororna och ansiktsdaskarna. sperma i ansikten. sunset beach-belysning och bögsex utan kåthet. historisk tvåsamhetsporr blandades med dagens objektsporr. allt kallades erotik. jag vette fan.

hon kunde döda han som var otrevlig i baren. hon sa det med självsäkerhet och självklarhet. sådant är systerskapet. för varandra dödar vi. men va fan ta inte allt så bokstavligt.

skyndade till festen. där samlades minnen. de andras minnen. men det gjorde inget. jag blev ändå varm. jag omslöts av gemenskap trots att jag inte kände någon. trots att jag inte kunde prata för jag var trött och förkyld.

imorgon är det dags igen. http://www.merkado.se

Kommentarer
Postat av: mél

hmmm...jag kom med i Merkado...kollade på sajten, hittade en länk och här finns ...jag!..typ...
Känns fint att höra att du trivdes på festen. Kramar!

2007-02-09 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback