det sägs att det var lördag idag.

och jag skäms lite för att jag gömde mig bakom en pelare idag. men vad fan. inte ens jag känner mig som snyggast i sverige hela tiden. särskilt när jag har på mig en smutsig tröja från igår och luktar hunger ur andedräkten. och det var som att hela tvåsamhetsvärlden hade begett sig ut på stan just i samma ögonblick som jag.  och jag kände att jag blev lite provocerad av all jävla kärlekslycka. och när jag kom hem hade någon typ valt att kommentera just det där inlägget från september med inget särskilt. det kändes ju intressant att det fanns någon därute som tyckte att jag var tillräckligt spännande att den letade upp inlägg från september för att sen bara slå lite random på tangentbordet.

men snart ska jag gå på middagsbjudning. jag har köpt lite valda elvis-prylar som tror kommer att mottas med glädje.

tråkigt med den där vännen. nyheterna därifrån blir värre och värre. fast jag försökte. jag försökte väldigt mycket. men det hjälpte aldrig. jag nådde aldrig fram. det jag sa spelade ingen roll. näe jag tänker på det nu. förstår jag varför du sa sådär. att det var min tur att höra av mig när jag mådde dåligt. det var ett test på min lojalitet. men titta. jag var visst inte så lojal. jför det var aldrig jag som skulle förändra. det är du som måste ändra dig. och jag såg vart det var på väg. jag försökte varna dig. och nu säger dem att du är där.

men jag ska snart på middagsbjudning. till människor som är varma.

och ikea valde att sälja slut på sina grejer. så hallen blev inte klar den här helgen trots att det stod i kalendern. jag känner på mig att hallen är dokusåpan för våren nu när korridorskamraten nu låtsas som att hans dokusåpa till liv bara är en fnurra på tråden.

men jag ska snart på middagbjudning. och jag ska nog ta på mig något riktigt fint. för ikväll ska jag fan glänsa.

Kommentarer
Postat av: Syster Nilsson

Vår hall kommer bli den vackraste i världen! Ingen dockusåpa här inte. Den var bara inte redo för förändring!
Den där korridorskamraten - är det vår man eller den långe?

2007-01-20 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback