en söndag med uppvaknanden

idag köpte jag mig lycklig. två vackra vackra tröjor.

igår. inatt. imorse. dansade jag mig lycklig. den bästa svartklubben. välorganiserad. jugoslavmaffia i dörren. fräscha toaletter. och människor. människor. musiken lätt blippbloppbeat med bas. och jag var lycklig. ölen kom från danmark i små aluminiumburkar och kostade minst tre gånger så mycket som i verkligheten. och jag var lycklig. störiga snubbar gjorde sig besvär. och fick gå hem ensamma. och jag gick hem med de två andra lockhåren. de följde mig till dörren. där jag krockade med tidningsbudet. fantastisk natt.

och igår skrev du något som gjorde mig förvånad. förvånad och glad. glad och varm.

idag log han i kassan mot mig. och jag blev förvånad. och fumlig. för jag tyckte att han var så söt.

och jag märker hur jag kommer tillbaks. att jag under tre år varit på sparlåga för din skull. det var jävligt generöst av mig. men nu. nu är det bara jag igen. och aldrig mer extrahormoner. det räcker så bra med dem jag har.

och du fick grisfötter igår. kul. hoppas att du fick något att tänka på.


min nya finafina


jag äger numera den här tröjan fast i en gråsvart färg. den har gjort mig mycket lyckligare än vad du någonsin kan göra mig. eller?

Kommentarer
Postat av: Sanna

pretty pretty pretty.. Och från första stund min trendy poffy! Gillar dig så.. puss gumman! Spara sparlågan till den framtida vuxen tiden...

Postat av: Mikaela

Oj, oj. Jag tycker att du skriver mycket bra och intresseväckande minsann. Nu tänker jag läsa din blogg. Oh yes

2007-01-24 @ 19:28:30
Postat av: Mikaela

Men! Varför är inte min bloggadress med? Nu kanske


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback