man skulle kanske gräva ner sig?

i malmö är det kallt nu. det är is i parkdammen.

och varför svarar du inte på sms längre? jag vill inte ha dubbla signaler. jag vill ha enkla.


och det känns som att det är läge att gräva ner sig lite. i någon slags depression efter dagarna av lyckomanin. för den dära lilla enkla piercingen gör lite ont nu. och det är kallt i malmö nu. och i boyredheads rum sitter det en kille som jag skulle vilja säga ett och annat till. för jag förstår inte varför han envisas med att behålla den där tjejen i sitt liv. men jag vågar inte säga något jag ler och låtsas som ingenting fast han vet att jag vet för i mitt liv berättar alla allt för mig för jag är lite av en terapeut och jag ler och pratar om något annat. för jag känner trots allt inte den dära killen som sitter i boyredheads rum. inte tillräckligt bra för att ifrågasätta hans livsval. och det är synd. för jag skulle vilja skaka om honom. men det passar sig verkligen inte. för det är det där med sociala koder. och jag tror att hans vänner säger till honom. men det är något som känns lite olustigt.

och det känns som att det är läge att gräva ner sig lite. i någon slags depression efter dagarna av lyckomani. för jag vill hångla. (ledsen bror som måste läsa sånt om storasystrar. men storasystrar vill också göra sånt. ledsen syster om även du hittat hit. men storasystrar gör sånt ibland.) men jag orkar inte leta reda på någon att hångla med. det är sånt jobb. kan det inte bara komma någon?

men det är bara så jävla tråkigt att gräva ner sig. jag har ingen jävla lust med det. jag vill bara gå och lägga mig och sova så jag kan skratta mig igenom en dag till. det är så jävla mycket roligare så. och jag kan tänka på en massa tråkiga saker. men det är ju helt onödigt. för i slutändan tycker jag allt känns lättare om jag får skratta.

imorgon ska jag fan i mig dricka vin på eftermiddagen.

direkt från shoppingen jo. så går vi till systemet och köper oss champagne. det dricker vi till maten. för jag har inte tid att bli berusad sent. och inte lust heller. tantfylla?

Kommentarer
Postat av: SansiBar

Söta Poffy! Prata precis om dig med U-ALina. Om Poffy som låter hormonerna springa fritt och blommat ut i ännu mer leenden. Hoppas du inte tror jag ljuger om mitt skrattkollage, de epå G och de SKA bli det finaste av alla kollage i hela Tellus!Och jag är trötti axlarna efter all mönsterkonstruktion så om du nu måste gräva ner dig så gräv inte för djupt för de blir så jobbigt att gräva upp dig då! (för de ska du veta att ajg gör på stört, med hink och spade) Snart står vi på HipHop klubb och äger dansgolvet, sen hittar vi nån (mena hittar nån oss) så hånglar vi med dem sen går vi och käkar kebab, okej! Puss puss ses imorgon! Gillar dig sååååå...

Postat av: Bror

Ingen fara. Jag har redan listat ut det.

2007-01-26 @ 19:30:36
Postat av: Snigel

Vilken fin blogg du har här, jag blir glad! Brukar ha samma hångelproblem, men just nu är jag allergisk mot dylika ting..

2007-01-26 @ 21:53:39
URL: http://snigelita.blogg.se/
Postat av: Helena

Gumman hur har det gått på marknaden, förlåt att jag inte kom, fast jag ville. Men jag pallrade mig inte ut. Ska bort snart, har klippt i kapptyget. Så mkt att göra och helgen är så kort. Imorn får vi kämpa igen. Det är kul att du sitter bakom mig och låter glad fast du låssas att du är arg, haha...Ja du vet! Vi är knäppa du och jag. Norrlänningar ska låta lite arga! haha.. kram

2007-01-28 @ 15:10:46
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback