hur kan tummen sitta så långt in?

ok. this is the deal. alla är inte som jag och det är vi någonstans tacksamma och glada för. för annars skulle alla springa runt och skratta och skrika och skälla och gorma och sätta gränser och springa och all möjlig skit som gör mig till mig. fine. jag fattar det. jag fattade dealen med det för längesen. och accepterade att vissa vill bo i byar och bli gravida när de är 19 eller att vissa tyckte att det var så roligt med matte att de valde att lägga alla sina studielån på det eller att vissa tyckte att det bästa som fanns var att lägga in en stor klump gift under överläppen eller att andra tyckte att det var så meningsfullt att sparka en boll över en plan och springa att de planerade hela livet efter det. jag har accepterat och funnit mig i det. det är liksom ok.

och jag lider också i det tysta ibland. och jag är gråter ibland. och jag tycker att jag är värdelös. och jag tycker att jag är ful. och jag tycker att jag är fel. jag gör allt det ibland. det är sant. ibland är det så. men det spelar liksom ingen roll. jag måste sköta mina uppgifter ändå. jag måste göra det jag tar på mig att göra. att gå till fröken och tjuta löser ingenting. hon kommer inte att förändra mitt liv. och hon kommer inte att göra något åt mig. det är bara jag själv som kan styra det. och jag lärde mig det för längesen. och jag har all respekt över att alla inte har lärt sig det ännu. för ni har inte levt mitt liv. det har bara jag gjort. men lite jävla självinsikt skulle inte skada. vet man att man är dålig på sociala relationer ska man kanske inte syssla med det om man inte har ett intresse att utvecklas. och just nu lackar jag som in i helvete på människor som inte kan. jag har också svårt att få tummen ur ibland. men när andra är beronde av att jag får tummen ur åker den ur illa kvickt. då fixar jag och donar en massa. och hur kan ni sova gott på nätterna? ni som stör? ni som har fastnat med tummen i röven och ändan i vagnen. för det är får konsekvenser av att ni sitter där i och myser.
jag vill bitchslappa er hela bunten.

och idag låtsades ni fatta att tiden går. det kan väl onekligen vara en nyhet. det har den gjort hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

När du gråter och känner dig värdelös eller ful kom in till mig så ska jag dränka dig i kramar, pussar, uppmuntrande ord och bekräftelse! Love ya´ my sister.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback