när solen skiner vill jag dansa hela tiden

och jag har mannekängat. det var helt sjukt så snygg jag var i smink. jag hade pärlor och fjädrar i ansiktet. silver, 60-tal och overall på kroppen. och jag njöt. jag såg mig i tidningen och kunde bara tänka. fy fan. jag är snygg.

idag har varit en sån dag. en sån där vansinnigt bra som man ibland bara drömmer om att ha. jag sydde så bra. jag skrattade så gott. drog porrskämt och levde rövare i skolan. jag åkte på utflykt och fick det där telefonsamtalet som jag så innerligt längtade efter.

solen har skinit.

och på lördag åker jag till den fantastiska praktikplatsen.

hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra

Kommentarer
Postat av: hannapyttipanna

hoppas det blir bra i storstaden. kommer jag upp när du är där ska jag snoka reda på ditt nummer o ringa. pussokram

2007-03-30 @ 12:08:09
Postat av: ida

ser fram emot din ankomst!

2007-03-30 @ 16:52:32
Postat av: Jo

Vårknull istället för vårskrik!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback