på besök i partypinglornas värld.

de svängde sina rumpor precis hela natten. de var på två olika ställen och stannade hela tiden tills lysrören tändes. och det var underbart. mellan kl 23 och 0630 drack jag bara en endaste liten öl. jag hade inte tid med mer. jag och min privata dansgudinna var väldigt upptagna med att sätta sprätt på dansgolven. fan. vad. vi. var. grymma. och jag träffade massa bekanta. men jag hade inte tid att prata med dem. för vi var upptagna med att skaka rumpor. och en stund var det konsert. och då var det en massa taskig attityd och negativ energi som spreds i rummet. glädjen över musiken gjorde sitt bästa för att blåsa bort den. det gick sådär. armbågar i revben mötte revben. händer som drog i lockar. och en sa något så fruktansvärt fult att kvällen förstördes. och vännen tog ingen skit. och hon ska ha så mycket cred för det. men framför oss. när vi stod ensamma bara vi tre. orkade hon inte längre. och jag blir så ledsen. hur kan tjejer vara så genomelaka mot varandra. va? skärp er för fan. ta er samman. och min kompis är den bästa. men det kändes inte som att jag kunde trösta trovärdigt när jag stod där med mina blottade revben. men jag och dansgudinnan vägrade låta oss nedslås. vi drog vidare. vi tappade bort smurfan och den italienska kocken. och en av donnorna hade ramlat av redan tidigare.

men det var så underbart. så fantastiskt jävla roligt. och konserten var bra. och på svartklubben var jag så trött så trött att jag inte riktigt kunde köra mina bästa moves. men det gjorde inget. och det var precis det som var det härliga.

snart är det dags igen. undrar hur detta ska sluta. och idag fick jag ett sms. och sen fick jag titta lite på den där snubben som ida försöker säljer till mig.

kollektivet är bra. vi internetade i par idag. det var skitroligt. borde bestämt göra det oftare.

kram hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAAA, det borde bli ett bestående inslag varje vecka. Det var grymt roligt! Puss på dig min vackra syster.

Postat av: Sanna

Tack för igår prinsessan! Hade roligaste på länge länge länge! Hoppas vi gör om det igen min docka! Snart! Puss

2007-03-18 @ 23:29:39
URL: http://www.generellt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback