och hon vägrar låta sig nedslås

och jag vägrar låta sig nedslås. för här i staden tycker de om mig. för här i staden känner jag mig aldrig ensam. jag är återigen i ett nytt sammanhang, men har lyckats göra ett gott intryck. några vill vara med mig på rasten. trots att jag faktiskt inte ansträngt mig så mycket. och konstnärskompisen kom på besök. och vi drack vin och pratade om projektet. det ska bli riktigt bra. vi ska ställa ut. och vi ska göra det bra. och idag fikade jag med världens sötaste. jag är så glad. till helgen kommer lilla my och vi ska kramas en massa har jag bestämt. jag har saknat hennes kramar och har bestämt att jag ska börja tjata på henne att hon ska bo här. och världens bästa slampa tog mig till ikea och planerade luftslott. där försökte, stressen, pressen, prestationsångesten bita tag i mig. det gick inte. jag är osårbar nu. och jag är varm. och jag träffade läraren från förra terminen. och hon peppade mig en massa. och hon tyckte att jag var noggrann. att det här passade mig.

så du fick rätt ändå. jag passade bäst med något praktiskt.

Kommentarer
Postat av: jessie

du är också världens sötaste ju! det var kul att äntligen ses. och det är kul att höra att du är glad, vännen. kram, kram.

2006-08-17 @ 19:45:15
Postat av: SannaPanna

Fan, du rockar fett Soffi.. Jag vill vara som dig, det vet du gumman. Vi måste ha kul de här året, jag vet att vi kommer ha det! Så glad att du och Helena går i min klass... Vi ses bland mönsterpapper och förändringar i orange och gult imorgon! Puss och Kram

2006-08-17 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback