elaka vackra jag.

och så var det dags att återigen placera sig framför drejskivan och ägna sig åt att behärska frustration.

frustrationsbehärskinng.

jag har bakat bullar. finfina bullar. och jag kände mig som en hemmafru idag. jäste med kaffe och choklad efter frukosten. och broderade. och tittade på amerikansk dokusåpa.

dokusåpaamerikan.

vissa saker som du skrev kan tolkas som elaka mot mig. jag kan inte riktigt släppa att du sa det. för jag tycker att du borde tänka på att det här är min blogg. där jag får skriva vad jag vill. och jag har massa elaka tankar i mitt huvud. 

huvudtanke.

men jag tänker fina saker också. fina vackra saker om våren och dolly parton som jag vill krama. fina vackra tankar om mina favorittanter på österbo. och jag tänker på mig. att jag är vacker, stark och underbar. och att jag aldrig någonsin mer ska nöja mig. jag ska sikta mot stjärnorna nu. jag orkar inte längre göra saker halvdant.

stjärnkikare.

Kommentarer
Postat av: Liffer

Jag svarade dig på min blogg men kom på att jag kanske borde skriva här med :)
Självklart ska du länka till mig. Jag länkar till redan, och frågar väl om lov såhär i efterhand? :)

Och du... Lev livet!

Postat av: jessie

dolly parton är verkligen underbar!

(och ja, det är ok om du länkar till mig. får jag göra detsamma?)

kram, kram!

2006-03-13 @ 20:42:04
URL: http://jessiejawbreaker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback