sofies lycka

ett stycke väska. fin och praktisk. jag älskar praktiska saker.

ett stycke mascara som passar. det har jag aldrig ägt.

ett stycke guldig ögonskugga. det passar fint till min hudfärg.

ett stycke pikétröja med puffärm. hu så tjusigt.

ett stycke omlotttröja med t-shirtärm. omlott är banne mig bland det finaste som finns.

ett stycke badskum med energigivande eukalyptus. nu ska här bubbelbadas.

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

i'm a material girl in a material world.
och det gör inget. för revolutionen kommer. och då ska alla bada bubbelbada och vara vackra.


 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev ingen superlång shoppinglista för min del, men två tröjor köpta på MQ.
En var en tunika i en fin grön färg som man faktiskt INTE ser gravid ut i eftersom den var ganska smalt skuren för att vara tunika.
En tröja var svart med korta (holk-) ärmar och knäppning ända upp i halsen. Den såg nästan lite frikyrklig ut skulle man kunna säga, men jag tycker om den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback